Saturday, February 19, 2011

tekelip-kelip,tekelip-kelip

ak x tau nak ckp macam mane.tp,tu lah citenye..
minggu lepas(ceh,cite mnggu lepas ke) budak umah ngn ak pegi tgok kelip2 kat kg. kuantan.
best weh!
siyes tekejut.
ak dok bayang macam tekelip2 skit2 je.
rupe2 nye,bnyk nak mati mcm pokok krismas.
oh,nk bgto awal2,memang x nmpak if tgkap gmba ok.
so x de gmba menarik.sape nak tgok gmba,back off.
not this time.
hoho.jahat plak ak rase.
btw,perjalanan dari shah alam ke sana ialah sejam lebih jugak lah.jauh juge.
da la ngn x tau jalan.tp,pegi je la.hapal jalan dalam google maps je.
hebak kn?
hoho.
oh,senang je nk nmpak act.sbb tmpat tu ade papan tande besau.
RM10 sekepale.naik smpan dalam sejam gak a..

kalau nmpak,bace ye..=P
Awas okey!!kawasan pelindungan.jgn bunuh sape2 pon kat sini..~
sorg bukan housemate,lagi 3 tu housemate..haa,mcm ni la smpannye.ade sorg housemate ak takut pe jadah tah.relax sudah.pkai life jacket kot.kalo jatuh pon x tenggelam pnye pun..=P
oh,smpan tu kecik n dekat je ngn air.cuak jugak la kalo x bese.tp,tgh tgok kelip2 tu,x kesah lngsung.
pegi la kalau rase mcm kau tu org selangor.asyik nak pgi jauh2 je.pdhal,kat slangor ni pon bnyk je tmpat best.

oh,ucapkanlah subhanallah bile tgok k?
bukan saje2 je pegi.
muhasabah n pk balik yg Allah da jadikan kite sebaik2 makhluk bukan untuk kite salah gune kn diri kite kn?
x kan bile da kene sumpah jadi kelip2 baru pk nak betaubat?
kelip2 pon silap lagi bnyk bezikir dari kite yg ade mulut ni.
enjoy!~~

2 comments:

  1. haha..yeke naimah??x pegi terjun test plak ritu..=P

    ReplyDelete